Stronki

Podglądacze

wtorek, 16 października 2012

Źle

Dzisiaj w szkole spoko po sprawdzianie z fizyki - chyba mi dobrze poszło.
Sprawdzona kartkóweczka z geografii 3, w-f  5 i z ocenek to chyba tyle.
Po powrocie do domku odpoczynek, obiadek i odrabianie pracy domowej.
Na koniec dnia oczywiście musiała być jakaś zła wiadomość.
Jakieś pół roku temu okazało się że mam uczulenie, ale z testów wynikło że na rzeczy chemiczne np;. gume.
Nie wiedziałam że na zwierzęta też, więc kupiłam sobie świnkę morską - Chocko ♥
Mam ją jakieś 1,5 tygodnia i chyba wyszło mi uczulenie.
Masakra najgorsze dotychczasowe zakończenie dnia.
Tak się smutam, że szok.
Nie pogodzę się z tym jak będę ją musiała oddać.
Trzymajcie kciuki, że uczulenie nie jest na Chockusia♥
Nie oddam go nigdy nigdy. ; **
To na dzisiaj tyle pa pa.
Słowo na dzisiaj " nigdy "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz