Stronki

Podglądacze

sobota, 13 października 2012

Happy

Dzisiaj byłam z moimi przyjaciółkami Ola i Wizią w pizzy Hut.
Było super każda zamówiła sobie co chciała ja sobie zamówiłam pizze Europejską, lemoniade i bar sałatkowy.
Tak się najadłam, że myślałam, że nie wstane.
Po obrzarstwie poszłyśmy pochodzić chwilkę po sklepach i wróciłyśmy do domku.
Pomijając fakt, że powrót to nie była taka prosta sprawa.
Tak się uśmiałyśmy, że szok.
Potem Ola i Wizia poszły na tramwaj a ja poszłam na zamek.
Odebrała mnie mama.
W domu strasznie nam się nudziło więc zebraliśmy się i ruszyliśmy na pierwszy jesienny spacerek.
Dzień ogólnie był super śmiechy, hihy i zajęcia.
Słowo dnia "Anuluj".
Oli jabłko na widelcu.

Nasz stolik

Wizia i jedzonko

Ja męcząca się z praktycznie ostatnim kawałkiem.

Olcia ♥

Nasz najśmieszniejszy punkt dnia Oli wieprzowina.

Powrót do domku.

Zamek Będziński

Listki ♥

Zaaa.... drzewkiem.

Na tle...♥

Pogoria III.

W liściach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz