Stronki

Podglądacze

środa, 17 października 2012

Zdjątka

Cześć :)
Dzisiaj troszkę spokojniejszy dzionek.Dostałam 3 dobre ocenki 5 z pójścia do tablicy z geografii i 5- ze streszczenia jednego rozdziału z lekturki, a 5 za zebranie 12 jedyneczek z wiadomości o lekturze.Po przyjściu do domu zjadłam sobie na obiadek pampuchy z truskawkami  ^^. Zrobiłam dekoracje do gazetki klasowej na Halloween. Potem miałam chwilę czasu i porobiłam parę fotek tak z nudów.Lubie to więc co za problem. Teraz powtarzam biologię i niemiecki - z bioli pani pyta, a z niemca kartkówka ;(
Masakra ale jakoś sobie radzę.Wszystko było by oki gdyby nie to że jest strasznie dużo; kartkówek, sprawdzianów i pytań.^^ Wiem pewnie nie tylko ja bym tego nie chciała prawda ? No, ale cóż każdy musiał i będzie musiał przez to przejść.No to kilka fotek ;) I do jutra zdam wam relacje czy jakieś nowe ocenki wskoczyły ;) Papatki ;*
Słowo na dzisiaj " słuchaj "
Gdy robię to co kocham ♥
Kwiatuszek ;)

Łapcie jeszcze na koniec wakacyjną fotkę ; **


1 komentarz:

  1. Fajnie masz ja z geografi mam same 3 ;/
    obseruwje :)
    tyynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń