Stronki

Podglądacze

czwartek, 18 października 2012

.

Hejka:)
Co tam u was ?
U mnie oki, dzisiaj super dzionek wpadły dwie supcio ocenki z polaka i chemii.Dwie 5 ;)
Dzionek ogólnie nudny po powrocie ze szkoły zjadłam pyszny obiadek GRZYBOWĄ ♥. Potem siadłam przed kompciem i chwilę posiedziałam o 17 pojechałam z Olą, i Klaudią do kościoła na różaniec. Następnie pojechałam na matmę poprawić moje "zdolności" jeżeli chodzi o ten przedmiot. Potem wróciłam do domku siadłam przed Tv i spakowałam się do szkoły na jutro. Piąteczek najlepszy dzień z całego tygodnia kiedy trzeba chodzić do szkoły ;D  Jutro od razu po szkole do pogo ( centrum handlowe ) na obiadek do KFC. Mniam, mniam;)
Słowo na dzisiaj " nie "
To jeszcze kilka zaległych fotek z sesji jesiennej ;)
Jesień już jest :)

Młaaaa... ;*
Listki ;P

Dobra to na dzisiaj wszystko pa pa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz